piątek, 16 września 2011

Brachaczkowie z Naramowic.

W 2008 roku, w bazie danych ELA znalazłam wpisy dla gminy Naramowice (wtedy jeszcze) pod Poznaniem. W Naramowicach mieszkała moja prababcia Balbina z Barchańskich Brachaczek z mężem Fanciszkeim i dziećmi. Oto co znalzłam.
Znalezionych rekordów: 3



Naramowice
gmina
Rejestr mieszkańców.
koniec XIX w.-1939
Naramowice
gmina
Skorowidz do rejestru mieszkańców.
1932-1939
Naramowice
gromada
lista dusz
XIX-XX w.



A także:



miejscowość:
Naramowice
obszar:
gmina
województwo:
Poznań
tytuł spisu:
Rejestr mieszkańców.
daty:
koniec XIX w.-1939
typ spisu:
meld, skor
miejsce przechowywania:
Archiwum Państwowe w Poznaniu
60-967 Poznań, ul. 23 Lutego 41/43, skr.poczt.546
tel: (61) 852-46-01 do 03
fax: 851-73-10
email: archiwum@poznan.ap.gov.pl
www.poznan.ap.gov.pl
zespół:
475 Akta gmin przyłączonych do miasta Poznania
sygnatura:
163-165
nr karty:
-
liczba jednostek:
3



Podczas mojego sierpniowego pobytu w Poznaniu oczywiście odwiedziłam Archiwum Państwowe w Poznaniu. I po trzech dniach poszukiwań (bo raz źle wypełniłam kwit i dostałam zupełnie inne i niepotrzebne dokumenty) znazałam moich Brachaczków zarówno w indeksie, jak i w zapisach.

Oto co znalazłam.
A oto co musiałam najpierw przeszukać, aby to znaleźć!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz