wtorek, 15 lutego 2011

Dwie nowe żony.

Trzy godziny w archiwum – i znalazłam jedynie rok urodzenia prapraprapradziadka Kazimierza Rogalskiego, a właściwie Rogala, bo wtedy taką formę miało jego nazwisko. W przybliżeniu, bo z aktu jego drugiego ślubu, z 1805 roku. Żeby było weselej, ożenił się po raz drugi z kobietą o imieniu Ewa. W tym akcie zapisano, że miał 50 lat; mam nadzieję, że uda mi się znaleźć jego urodziny około roku 1755 (+/- pięć lat, albo więcej). Będę szukała urodzin tylko według imienia, bo wtedy na pewno jeszcze nie zapisywano nazwisk.

Znalazłam także jeszcze jedno dziecko Kazimierza i pierwszej Ewy – Marianna urodziła się 18.2.1802 roku w Grzebienisku. Rodzice podani jako Kazimierz i Ewa Rogalowie. A poszukuję urodzenia Mateusza, który jest przodkiem Macieja. Niestety, jeszcze tego nie znalazłam. Ale jak wynika z dzisiejszych poszukiwań, nie wszystko jeszcze wiem o Kazimierzu. Może to on sam okaże się pra…… dziadkiem Macieja.

Przeglądając dane w moim PAF’ie odkryłam, że Kazimierz był wdowcem gdy żenił się z pierwszą Ewą! Robi się coraz badziej możliwe, iż jest on protoplastą wszysktich Rogalskich z Ceradza Kościelnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz